EGYA Hírek

Alapítványi kirándulás – jutalom az év végén

Június 11-én szombaton reggel 50 lelkes ebesi diák gyülekezett a vasútállomáson. Ők a kiválasztottak: akik jól tanultak, eredményes sportolók, művészetekben jártasak és még a közösségi munkában is aktívak. Az idei kirándulás kisebb megpróbáltatással kezdődött, mivel az esőzések miatt kimaradt a vonatunk, így másfél órás késéssel mondhattuk csak: „Végre! Sínen vagyunk.”.

Aztán simán ment minden. Észre sem vettük és máris Esztergom történelmi utcaköveit tapostuk igyekezvén a szállásunkra. A gyors lepakolás után, már kapaszkodtunk is fel az Esztergomi Vár Macskalépcsőjén. Enikő néni szakszerű tárlatvezetése mellett végigjártuk István király szülőhelyének minden zegét-zugát, magunkba szívva a dicső múlt tanítását. Nagy dicséretet kaptunk az esztergomiaktól: „Ilyen rendes csoporttal még nem találkoztak eddig!”.

A sötét felhők árnyékában körbejártuk a fenséges Bazilika környékét, és nem úsztuk meg szárazon a hirtelen ránk szakadó nyári záport. Bőrig ázva, de annál vidámabban érkeztünk vissza a kempingbe, és ha már úgyis vizesek lettünk gyorsan megmártóztunk a medencében. A féktelen pancsolást csak vacsora előtt fejeztük be. Az estét egy kellemes Duna – parti sétával fejeztük be, közben még bele is hallgathattunk Nagy Bogi és Caramel élő koncertjébe.

Másnap verőfényes vasárnapra ébredtünk. Reggeli után a Mária Valéria híd könnyed íve hívogatott minket, át is sétáltunk Párkányba, ahol az eurós fagyit forintért nyalogattuk el. A párkányi korzóról reggeli fényben tárult elénk az Esztergomi Vár és a Bazilika páratlan panorámája. A délelőttöt vad lézerharc és buborékfoci viadal zárta. Az élménydús két nap zárásaként hazafelé a vonaton már a jövő évi úticélokat találgattuk.

esztergom

A gyerekek mondták:

„Gyönyörű helyeken jártunk és az idő ellenére a legjobb dolog az esőben fürdés volt.”

„Sokat kellett gyalogolni, de megérte és a legjobb a medence és a lézerharc volt.”

„Olyan emberekkel lettünk jóban, akikkel eddig nem is beszéltünk, és ez jó!!!”

Az Ebesi Gyermekekért Alapítvány ezúton is megköszöni a támogatóinak, hogy ebben az évben mintegy 800.000 Ft-ot sikerült áldozni a tehetséges gyermekeink jutalomkirándulására!

Támogassa Ön is az Ebesi Gyermekekért Alapítványt!