Hírek

Digitális munkarend bevezetése iskolánkban

Tisztelt Szülők!

2020. március 16-tól, mint ahogyan korábban beszámoltunk róla, új oktatási munkarend lép életbe iskolánkban.

Annak érdekében, hogy a pedagógusok és a tanulók a lehető legkönnyebben tudjanak áttérni az új munkarendre, az oktatásért felelős miniszter módszertani ajánlást tett közzé.

Az új munkarend bevezetését – köznevelésért felelős államtitkár úr iránymutatása alapján – iskolánk tanárai a tegnapi napon átgondolták és összeállítjuk a következő hetek tantárgyi tematikáját, megjelöljük a feldolgozandó tananyagokat, az adott tantárgy tankönyvi fejezeteit, olyan részletességgel, hogy mely feladatokat kell a munkafüzetből, a feladatgyűjteményből megoldani, milyen kutatást, beszámolót kell elkészíteni, stb.

Ezeket az információkat a szülők számára is hozzáférhetővé tesszük elektronikusan a honlapunkon.

Mivel a munkarend bevezetése mindenki számára új, így különös figyelemmel vagyunk a fokozatosságra.

Az első hét tananyagának összeállításánál a játékosságra, a felületekkel való megismerkedésre és a használatuk gyakorlására helyezzük a hangsúlyt.

A tananyag elérése:

  1. Iskolánk honlapján évfolyamonként a digitális munkarend menüpont alatt oldalakat hoztunk létre. Az oldalakon az adott évfolyamon oktató tanárok nevei és tanított tantárgyai láthatóak. A nevek kimutató linkek, amelyek mögött az adott tanulócsoport számára – elsődlegesen a google drive-on -megosztott és rendszerezett tananyagokat találnak a tanulóink.
  2. A tananyagokat ugyanitt osztály és tantárgy megjelenítésben, heti bontásban is megjelenítjük.
  3. A tananyagokat osztály és tantárgy megjelenítésben, heti bontásban a hírek között is megosztjuk, így a tananyagokat több úton is el tudják érni a gyerekek.
  4. A heti tananyagok legkésőbb a hétfői napon kerülnek megosztásra

A tananyag feldolgozásához és a házi feladatok elkészítéséhez tanáraink online segítséget nyújtanak az órarend és a napközis foglalkozások szerinti idősávban, amikor a tanuló és napközis csoport számára elérhetők lesznek elektronikusan.

Az online kapcsolattartás elsődleges tere a KRÉTA felülete.

Ha a tanulónak nincs otthon számítógépe vagy internetkapcsolata, a számítógépteremben, a helyi könyvtárban vagy a Digitális Jólét Pontokon a tanulók használhatják az informatikai eszközöket, tanulhatnak vagy elkészíthetik anyagaikat.

Ez esetben szeretném kérni, hogy az igazgato@arany-ebes.sulinet.hu email címre jelezzenek, hogy időbeosztást tudjunk készíteni, hogy egyszerre minél kevesebben tartózkodjanak egyazon térben.

Tisztelt Szülők!

Az új munkarend komoly kihívás mindenki számára. Kérem támogassák gyermeküket és egymást. Hiszem, hogy közösen sikeresen tudjuk teljesíteni feladatainkat és a körülmények ellenére nyugalmunkat meg tudjuk őrizni.

Szűcs Norbert

intézményvezető

Download PDF